BIPPoniedziałek, 27.3.2023

Powiat Gnieźnieński na Targach w Berlinie

Powiat Gnieźnieński po raz pierwszy brał udział w targach berlińskich. Jest to jedna z najważniejszych imprez targowych, na których Powiat Gnieźnieński zamierza się zaprezentować w tym roku.

Specjalnie na Targi ITB WydziaÅ‚ Promocji i Rozwoju przygotowaÅ‚ trzy foldery w jÄ™zyku niemieckim o tematyce: „Powiat GnieźnieÅ„ski zaprasza” – zawierajÄ…cy m.in. spis bazy turystycznej na terenie caÅ‚ego powiatu, ogólnÄ… informacjÄ™ o powiecie i o Szlaku Piastowskim, „Zielony Powiat” – przedstawiajÄ…cy parki krajobrazowe oraz szlaki turystyczne przebiegajÄ…ce wzdÅ‚uż powiatu oraz „W kilka dni po powiecie” – zawierajÄ…cy propozycjÄ™ kilku wycieczek po najciekawszych miejscowoÅ›ciach Powiatu GnieźnieÅ„skiego.

TuryÅ›ci zainteresowani wypoczynkiem w Gnieźnie i w powiecie mogli ponadto otrzymać prezentacjÄ™ powiatu na pÅ‚ycie CD, przygotowanÄ… przez wydawnictwo „Nice” we współpracy z PolskÄ… OrganizacjÄ… TurystycznÄ…. Prezentacja na pÅ‚ycie zostaÅ‚a przygotowana w trzech wersjach jÄ™zykowych: niemieckiej, angielskiej i polskiej.

GoÅ›cie specjalni wizytujÄ…cy stoisko powiatu zostali obdarowani albumem „Nasze Gniezno” autorstwa M. Skrzypkowskiego, albumem „Widoki dawne Gniezna i powiatu” autorstwa M. MichaÅ‚owskiego, mapÄ… powiatu oraz gadżetami: koszulkÄ… i dÅ‚ugopisem z logo i hasÅ‚em reklamowym Powiatu GnieźnieÅ„skiego. Wszystkie te rzeczy znajdowaÅ‚y siÄ™ w torbie promocyjnej Powiatu GnieźnieÅ„skiego, wykonanej z ekologicznego papieru.

Co roku Targi w Berlinie odwiedza ponad 20 tys. specjalistów z branży turystycznej i dziennikarzy oraz ponad 250 tys. osób głównie z Niemiec. Niemcy to z kolei największy rynek turystyczny dla Polski, a dla Wielkopolski szczególnie korzystny z uwagi na sąsiedztwo. Ponadto Berlin z uwagi na wyjątkowo korzystne połączenie kolejowe jest bardzo atrakcyjnym rynkiem na krótkie przyjazdy weekendowe.

Polskie Stoisko Narodowe zlokalizowane było podobnie jak w latach ubiegłych w hali nr 15.1 kompleksu wystawienniczego MESSE BERLIN i miało powierzchnię 1500 m kw. Promowały się na nim wszystkie województwa oraz branża turystyczna organizująca przyjazdy do Polski. Odwiedzający halę polską mogli skosztować różnego rodzaju smakołyki charakterystyczne dla polskiej kuchni. Ekspozycję wzbogacały ponadto pokazy mody z kolekcji Ewy Minge.

HasÅ‚o promocyjne polskiego wystÄ…pienia w 2003 roku brzmiaÅ‚o: „Polska – spotkania z kulturÄ…”. Stoisko Województwa Wielkopolskiego usytuowane byÅ‚o na specjalnej „wyspie” pod nazwÄ… „Weekend w Polsce”. Natomiast nasz Powiat zachÄ™caÅ‚ wszystkich do przyjazdu i zwiedzenia Szlaku Piastowskiego, a szczególnie Gniezna promujÄ…c siÄ™ jako „dobre miejsce, królewska tradycja”.

drukuj:
udostępnij:
PROJEKTY REALIZOWANE PRZEZ POWIAT

reklama aplikacji mobilnej
Rejestracja rezerwacji pojazdów
Status kolejki