Uprzejmie informujemy mieszkańców, że Wydział Komunikacji, Transportu i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ze względu na wprowadzenie przez rząd stanu zagrożenia epidemicznego oraz dodatkowych obostrzeń niezbędnych do powstrzymania rozprzestrzeniania się koronawirusa pracuje w ograniczonym zakresie. Obecnie można załatwić niektóre sprawy drogą elektroniczną i poprzez stacjonarną skrzynkę pocztową znajdującą się w wejściu do starostwa. Informujemy również, że w związku z nadzwyczajną sytuacją zostaje przedłużony czas obowiązku rejestracji, zbycia i nabycia o okres zamknięcia obsługi bezpośredniej Wydziału (dotychczas ustawowo 30 dni ). Tym samym nie będą wymierzane kary za spóźnienie.
Wniosek należy pobrać ze strony internetowej starostwa i wypełniony, wraz z umową lub fakturą zbycia/nabycia zeskanować i przesłać na ww. adres e-mail.
Projekt Wdrożenie zaawansowanych e-usług dla klientów Starostwa Powiatowego w Gnieźnie oraz jednostek podległych współfinansowany ze środków
Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 w ramach konkursu Rozwój elektronicznych usług publicznych