Powiatowy Urząd Pracy
Adres:
ul. Sobieskiego 20,
62-200 Gniezno
Telefon: |
(61) 426-16-49, (61) 426-44-34 |
Fax: (061) 426 11 62
e-mail: pupgniezno@pup-gniezno.pl
strona: www.pup-gniezno.pl
Godziny urzędowania:
poniedziałek – piątek w godzinach 7:30 – 15:30
poniedziałek-dyżur w godzinach 15:30 - 16:00
Dyrektor:
- Dyrektor Małgorzata Matczak | pokój 209 | tel. 61 426 44 35
- Zastępca Dyrektora: Magdalena Cieślewicz | pokój 207 | tel. 61 426 44 35
Informacja:
- tel. 61 426 16 49, 61 426 44 34
Zakres działalności:
Celem działania Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie jest realizowanie w praktyce założeń polityki społecznej opracowanej przez MPiPS a w szczególności:
- udzielanie pomocy bezrobotnym i innym osobom poszukującym pracy;
- ułatwianie pracodawcom pozyskiwania pracowników;
- podejmowanie działań zmierzających do zapobiegania negatywnym skutkom zwolnień z pracy oraz łagodzenie tych skutków;
- rejestrowanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy, przedstawianie im propozycji zatrudnienialub szkolenia, a w razie braku takich propozycji wypłacanie uprawnionym zasiłków;
- inicjowanie i finansowanie szkoleń, prac interwencyjnych, robót publicznych i zatrudniania absolwentów;
- prowadzenie pośrednictwa pracy, poradnictwa zawodowego i informacji zawodowej;
- inicjowanie i wspieranie klubów pracy.
Wykaz stanowisk pracy:
- Główny Księgowy: Dawid Kułakowski / pokój 212 / tel. 61 669 70 31
Stanowiska księgowe / pokój 210 i pokój 211 / tel. 61 669 70 39
- Radca Prawny / pokój 206 / tel. 61 669 70 28
- Samodzielne stanowisko ds.zamówień publicznych i obsługi administracyjnej: / pokój 204/ tel. 61 6697021
- Samodzielne stanowisko ds.informacji i promocji: / pokój 208 / tel. 61 426 44 35
- Główny specjalista ds. informatyki: /pokój 202 / tel.61 669 70 14
Informatyk : / pokój 202 / tel. 61 6697014
- Kierownik Działu Ewidencji, Świadczeń, Informacji i Administracji: Jerzy Koczan / pokój 111 / tel. 61 669 70 29
Stanowiska ds. ewidencji i świadczeń oraz rejestracji:
- Rejestracja osób bezrobotnych: / pokój 110 / tel. 61 669 70 27
- Stanowiska ds. ewidencji i świadczeń:
/ pokój 105 / tel. 61 669 70 25 / pokój109 / tel. 61 669 70 27 / pokój 107 i 108 / tel. 61 6697026, / pokój 201 / tel. 61 6697040
- Stanowisko ds. archiwizacji dokumentów: / pokój 104
- Kierownik Centrum Aktywizacji Zawodowej- Renata Kościelniak / pokój 112 / tel. 61 669 70 30
Pośrednicy pracy:
/ pokój 5 / tel. 61 669 70 11 , / pokój 6 / tel. 61 669 70 12 , / pokój 7/ tel.61 669 70 13, / pokój 10 / tel. 61 669 70 32, / pokój 14 / tel. 61 669 70 18, / pokój 15 / tel. 61 669 70 19, /pokój 16 / tel. 061 669 70 20, / pokój 19 / tel. 61 669 70 33, / pokój 20 / tel. 61 669 70 22
Doradcy zawodowi:
/ pokój 4 / tel. 61 669 70 10 / pokój 7 / tel. 61 669 70 13 / pokój 10 / tel. 61 669 70 32, pokój 14 / tel. 61 669 70 18 / pokój 15 / 61 669 70 19, / pokój 19 / tel. 61 669 70 33, / pokój 20 / tel. 61 669 70 22
- Specjaliści ds. programów : / pokój 102 / tel. 61 669 70 15
- Staże: / pokój 13 / tel. 61 669 7017
- Stanowiska ds.doposażenie i wyposażenie stanowisk pracy, prac interwencyjnych, robót publicznych, prac społecznie użytecznych: / pokój 11 / tel. 61 669 70 23
- Stanowiska ds. udzielania dotacji: / pokój 12 / tel. 61 669 70 24
- Szkolenia dla osób bezrobotnych: / pok. 17 / tel. 61 669 70 16